Saturday 19 November 2011

Konvensyen Media Sosial 1Malaysia

 

Tarikh : 20 November 2011

Masa : 8.00 pagi - 2.00 petang

Tempat : Dewan Tun Razak 4, PWTC

Perasmian & Ucaputama oleh YAB Dato' Sri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia.

Program ini terbuka kepada penggiat media sosial dan pendaftarannya boleh dibuat secara online di www.1agenda.org.my atau email kepada konms1m@gmail.com dengan menyertakan butir nama, no telefon bimbit, id twitter, facebook atau blog.

Dianjurkan oleh Kumpulan Penggiat Media Sosial yang di Pengerusikan oleh YB Dato' Mohd Sharkar Shamsudin, YB Kamalanathan (Timbalan Pengerusi) dan Dato' Shahaniza Shamsudin (Setiausaha).

Peserta mungkin berpeluang memenangi hadiah bertuah samada Ipad, Iphone, Bold 4, Galaxy Tab dan beberapa hadiah lain yang berbentuk hamper.

Program ini akan dirasmikan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Najib Tun Abd Razak pada 20 November 2011 bertempat di Dewan Tun Razak 4, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Bermula dengan pendaftaran peserta jam 8.00 pagi dan dijangka tamat jam 1.00 tengahari.
Program separuh hari ini dijangka akan mengumpulkan lebih dari 1,000 orang penggiat media sosial dan merupakan program terbesar pernah dianjurkan dengan pesertanya terdiri dari sukarelawan dari golongan rakyat yang cintakan 1Malaysia yang makmur, aman dan sejahtera.

Via Konvensyen Media Sosial 1Malaysia

 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LEBELS PENDEKAR MELAYU SIBER

SAYA BLOGGER PEJUANG AGAMA ISLAM

SAYA BLOGGER PEJUANG AGAMA ISLAM