Thursday 14 July 2011

PANAS!!!! ANWAR TIPU PASAL LAYANAN POLIS KAT HADI AWANG!!!!





kantoi...nie bukti Al-Juburi menipu lagi....x sudah2 kene pijak dek penyokong sndr...x sedar lg....biol tol org tua nie....tu laaa....orang soh tgk berita x m0o....mlm2 kol 8 layan naruto....hadi awang ckp pon x tau....len kali beli tv mahal2 tgk berita....sengal.....

hj hadi awang siap ckp lg "Dengan pertolongan AllahSsubhanahuwataala semua kita dibebaskan dan saya tak mahu diberi layanan terlalu istimewa pergi hantar sampai ke rumah. Saya ucap terima kasih banyak. Saya ucap terima kasih layanan yang baik bukan untuk saya saja" 

sengal nyer Al - Juburi....wt onar plak dier... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MENARIK DISINI

LEBELS PENDEKAR MELAYU SIBER

SAYA BLOGGER PEJUANG AGAMA ISLAM

SAYA BLOGGER PEJUANG AGAMA ISLAM