Saturday 6 August 2011

HARI INI BERMULALAH NASIB HASAN ALI

 

Terok betol kalo kita tgk Pas nie.....cm ner laa nk wujudkan negara BERKEBAJIKAN???? dengan DAP/PKR pon takot...sesame pas pon begadoh...adoihai......igt Islam sgt.....pasal isu gereja pon x leh nk selesai...cm ner nk jaga kepentingan orang Islam nnt???? cm ner kalo timbul lg isu2 baru yg melibatkan org2 Islam???? nk tunduk kt DAP lg ker????tunduk mtk maaf lagi????mane maruah org Islam PAS?????

sama2 kita rakyat Malaysia menilai pimpinan mana yg berhak mentadbir negara Islam......adakah sekadar nama negara sahaja Islam tetapi mengikut telunjuk2 kafir???? sedarlah wahai org2 Islam Malaysia.....kita berhak bersuara....

Jawatankuasa Kerja PAS Pusat akan bermesyuarat jam 10.00 pagi esok bagi menyatakan pendirian parti berhubung isu ‘serbuan’ ke atas sebuah gereja oleh pegawai-pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) di Bandar Utama, di sini malam Rabu lalu.

Ketika dihubungi AJK PAS Pusat dan juga Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly Ahmad mengesahkan mesyuarat itu akan di adakan esok di Ibu Pejabat parti, Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur.

Exco agama kerajaan negeri Selangor, Datuk Dr Hasan Ali, yang akan membuat laporan bagi mempertahankan umat Islam serta menyokong tindakan JAIS.

Manakala Khalid Samad selaku Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor dijangkan mempertahankan perbuatan paderi gereja Methodist Damansara Utama.

Rabu lalu, sekumpulan pegawai Jais dan beberapa anggota polis telah pergi ke Gereja Methodist Damansara Utama untuk mengambil keterangan dari 12 orang Islam yang menghadiri majlis makan malam muhibbah di gereja itu. Seterusnya klik sini

sumber.: klik sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LEBELS PENDEKAR MELAYU SIBER

SAYA BLOGGER PEJUANG AGAMA ISLAM

SAYA BLOGGER PEJUANG AGAMA ISLAM